Isnin, 6 September 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri........

Hari nih dah 27 Ramadhan 1431H.... makna kata dh 27 hari kita menjalani ibadah poser........... Sempena Hari Raya yang bakal kunjung tiba nih meh sini aku upload gambar hari raya tahun lepas...... tapi sepanjang aku dok di perantauan nih tahun 2009 lah perjalanan yang paling menyiksakan... aduh.... kalu x salah lebih dari 13 jam perjalanan... tapi ape leh buat Hari Raya Aidilfitri ni sekali jea setahun... nak x nak kena la balik........ dah la aku nih 'single driver'............ Tapi kali nih Hari Raya lain sikit dari kebiasaan sbb dua org adik aku baru kawin so adik aku yg keje kat Putrajaya balik umah mak mertua dia dulu kt Pahang... tapi adik aku yg kat Pulau Pinang balik awal... kiranyer depa dua org nih x sempat nak berjumpa la......... ape leh buat..... terima jea lah sbb masing2 dah berkeluarga...........

Yg penting aku sekeluarga akan tetap balik Kelantan................. cuma aku mcm biasa pagi raya aku akan berada di umah mertua.... lepas sembahyang dan salam2 raya.... dlm pukul 10 pagi ++ aku bergegas ke umah aku lak...... sbb ayah aku keje di pagi raya.... kena follow boss dia ke Istana (kami sekeluarga dh biasa dah keadaan macam nih dh berpuluh2 tahun dh mcm nih.....) Ape2 hal kita layan jea lah gambar raya tahun lepas (gambar tahun nih??? belum raya lagi.. hehehehehehe)


Bergambar selepas pakai baju raya........... (teringat lak masa aku kecik2 dulu - meriahnyer pakai baju raya)


Pose Istimewa aku bersama En Amir & Cik Yaya....... (masa nih my wife sibuk siapakn juadah di dapur)


hehehehe ni gambar masa mkn....(saje aku letak gambar gelap bukan ape nak bgtau masa nih x bukak lampu lagi)..

notakakiku : Gambar di atas semua berlaku di Kg Chempaka umah Ibu Mertuaku......

notakakiku : Gambar di bawah lak berlaku di Taman Desa Kujid umah Mak Bapak aku......


Ni lak baru sampai kt umah aku......



Ni aksi my parent lepas bersalam-salaman.... (x sempat nak amik gambar masa bersalam derang nak privasi....)


Posing ala-ala manja dari my parent.....

notakakiku lagi : Sama x muka aku dgn muka mak aku hehehehehehe.... Org kata kalu anak laki ikut muka mak - sejuk).... hmmmm........ patutla....


Ni lak posing tiga beranak......... (pun selepas bersalam2an.... aduh x sempat nak amik)


Gambar my wife ngan En Amir.....


Posing kepenatan dua beradik lepas bersalaman dan kutip duit ufti ......


Selamat Hari Raya Aidil Fitri dari Encik Amir.............



Aksi manja lagi menghairahkan dari Cik Yaya...... hehehehehe


Ni lah menantu baru bagi my parent kiranye adik iparku baru
Notakakiku : Adik aku yg laki tu ( yang putih legam tu) heheheheheh jgn marah


my family and my parent ........

Nota kakiku (confirm nih yg last utk kali ni) : Sempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang tiba x berapa lama lagi aku serta my wife, En Amir dan Cik Yaya ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ade terkasar bahasa dan terluka hati dengan karenah kami sekeluarga......... Selamat Hari raya Aidilfitri.... Maaf Zahir & Batin.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan