Jumaat, 24 September 2010

Open House di Rumah Tok 'Da

Ni lah salah satu aktiviti yang berlaku semasa cuti Hari Raya Aidilfitri 2010, ziarah menziarahi ke rumah terbuka.... kali nih jiran mak mertua aku yg buat Open House...... Umah Tok 'da ni depan jea dgn umah mak mertua aku.... Open House nih berlangsung hari raya kedua dari jam 12 tgh hari hingga 3 petang......... Aku pun datang lambat dlm pukul 1.30 baru aku dtg sbb mlm tu aku tido umah mak ayah aku.............


Ni lah dia Tok 'Da.. tuan rumah yang buat Open house ni (yg berkopiah putih... bukan yg bertopi oren tu)


Ni gambar my wife dgn my mak mertua....... (baru2 sampai dh posing)heheheheheheheheh.....


Keluarga Cik Lah dgn menantunyer...... (yg xde dlm gambar : Amie San & Faiz)


Yg belah kiri tu my adik ipar yg bongsu (Fairuz) & Sepupu (Hafiz)


my power rangers yang tgh melyan ABC (bukan senang nak cari ABC time2 raya nih)


Rehat2 sambil fikir nak mkn ape............. tp Aqief??? x payah pikir terus grab jea....... hahahahaha


Pak Su Jek a.k.a Azriman (pakcik belah my wife yang bongsu)


Puan Fauzana Bt Hassan & her husband..............


Aksi Cik Yaya dgn her ABCDEFG.............



Pose menarik dari Cik Yaya... En Amir??? ntah mana dia g main dgn 'Geng Bas Sekolah' dia......



Sessi bersama keluarga ayah Dania (itu yg En Amir ngan Cik Yaya tahu)...... hahahaha......... Encik Mustapha Kamal katanyer ade hubungan kekeluargaan dgn keluarga Tok 'Da nih...... bila dia satu famili sampai memang jadi tumpuan ramai... artis katakan.. Bila lagi nak bergambar dgn artis kan??....


Ni lak posing kekenyangan........ saje lepak2 sambil tgk keadaan sekeliling... ape2 pun Open House nih memang bagus bagi merapatkan lagi hubungan kekeluargaan..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan