Isnin, 30 Ogos 2010

Bowling @ KB Mall

Bak kata jiran aku kat kampung... klu nak melentur buluh biarlah dari rebungnyer....... dgn pendekatan itu maka aku rase sudah masanyer En Amir diperkenalkan dengan sukan..... Asyik dok main games jea, main kad, main pistol air dan 'berwrestling' dgn Cik Yaya....... Kejadian ni masa kt bercuti di kampung... aku dgn sepupu my wife telah plan utk lawan bowling... saje2 jea bukan niat nak lawan pun...... kitaorg main kt Pacific Bowl, KB Mall.... Kt Kota Bharu (nih x salah aku ade dua jea satu lagi kt Hypermarket Billion)....... Sampai sana dh dekat petang... ingat leh main terus tapi kena register nama dlu sbb ramai org...... tapi utk tidak menghampakan En Amir dan jemaah yang lain, aku tabahkan hati utk tunggu......... tungu punya tunggu akhirnyer turn aku sampai.....

Gambar dari luar KB Mall....... (yg penah gempar dgn kejadian kereta yg terjun dari atas bumbung)


Amir dan Ahmad Faizal tgh menunggu lane yg kosong.......



Gaya Encik Amir yang tengah cari bola yang sesuai..........


Akhirnyer jumpa tp mcm x sesuai jer...... hehehehehehehehe


Semua tgh khusyuk main.... En Amir standard la sibuk cari bola jea... mainnyer tidak......
Ape2 hal walaupun tempat ni baru tapi peralatan mcm lama... tgk la bola jer dh tau.......
Tapi kira ok lah utk memupuk semangat main bowling...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan