Isnin, 30 Ogos 2010

Weekend With Papa?

Ewah-ewah..... ber'english' pulak kali nih... hmmmmmm....... Nape aku letak tajuk with papa jea?? mana my wife....... huhuhuhu sedihnyer....... pada 30 Mei 2010, my wife kena berkursus di Pulau Langkawi selama 3 hari pegi hari Ahad balik Selasa.. so sepanjang dia berkursus maka akulah terpaksa menjadi mak, ayah, kwn, driver cum 'babysitter' kepada anak2 aku.... hehehehehe.......

Ni lah Diari Romeo aku bersama my Power Rangers........


Hari ni suasana sejuk giler....... so bukan kata nak mandi awal pagi tapi nak kuar beli sarapan pun malas giler..... so dgn kepakaran yang aku ade yg x seberapa nih..... aku dengan berat hati menuju ke dapur nak lihat bahan2 ape yg ader........... Wah nampak gayanyer tersusun rapi telur dlm peti ais........... hmmm so kita punya tema kali ni telur, telur,telur dan telur.................


Ni gambar selepas bangun, mandi dan pakai baju.......... semua dilakukan dgn rapi oleh aku hahahahahahahaha....


Mengikut tema dgn jayanyer.... : Telur mata kerbau.. Telur separuh masa.... dan roti celup telur..... cuma dalm air milo jea yg aku x letak telur..........


Bismillahirahman nil rahim........
Allahuma Bariqlana fi ma rozaqtana waqina aza bannar.... Amin........ (di audit oleh Tuan Haji Abu Yasir Abu Noor)


my telur separuh masak.........


Lepas sarapan... ni la aktiviti yang digemari ramai........ minum susu sambil tgk cite Ultraman Cosmos.....



Lepas bangun dari tido....... mkn 'ceqkedis' dan aiskrim..... terus pegi main kt taman.........



Mc' Donald 4 dinner...... utk dua org power rangers nih senang jea...... order jea Happy Meal (bukan nak makan sgt cuma nak mainan dia jea)..... layan jea lah...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan