Khamis, 11 November 2010

Lunch @ Pondok Laksa....


16 ngan 17 hb Oktober my wife ade kursus kt PD.... so my Power Rangers tinggal ngan aku lah utk dua hari tu..... lepas amik my wife, perut rase dh berbunyi lagu keroncong...... aduh lapar so cari port........ sambil2 nak beli brg2 dapur kat Jusco, aku pun singgah lah mkn kat Pondok Laksa (Laksa Shack)............


Aksi Cik Yaya ketika baru2 sampai......


Aksi Encik Amir......tgh tgk menu.......



My wife...........


My wife ngan En Amir.................


Cik Yaya tgh pilih menu.... (ntah paham ntah tidak)...........


pilihan my wife ngan my Power Ranger.......... (my wife dah mkn dah masa kat kursus)..........


Ini aku yg punya.... Ice Lemon Tea....


My Power Rangers tgh mengerjakan ABCDE mereka.... smpi lunyai lah org ckp..........


Ni aku punya santapan.......... Mee Kari...... yummy............


Dh abis melantak... ape lagi chow la............
(yang melantak sebenarnya aku..... hehehehe derang mkn ABC jea......)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan