Selasa, 9 November 2010

Berpoya-poya @ Mines......

Peristiwa ni berlaku pada 25 November 2010 (dah lama dah tapi baru nak update.. hehehe)..... ni masa nak dinner x tahu nak makan ape.... so bergegaslah kitaorg g mines cari benda yg boleh menjadi santapan kitaorg mlm tu....

Pusing punya pusing wpun byk kedai makan kat Mines tu tp pilihan kami mlm tu adelah Medan Selera. Malam 2 aku mkn Cik Yong punya Tau Foo....... My Wife pilih Nasi Goreng Kampung (not bad la) & for my Power Rangers... Nasi Ayam Hainam....... (sori gambar x amik sbb lapor sgt..... smpi mknan terus melantak).....


Yang sempat aku rakam aksi comot Cik Yaya lepas mkn.......


OMG..............


Aksi my Power Rangers.... lepas melantak.......... (yg melantak sebenarnya aku... habis mknan derang aku pow)


Lepas dinner.... My Power Rangers request dessert kegemaran derang la pulak....
Ape lagi klu bukan Big Apple......
(bukan my kids jea yg nak tapi aku pun sekali..... cuma malu - pemalu rupanya aku nih)

My wife sibuk memilih donut........


Amir lak memilih donutnyer dari jauh..... guna mulut jea......

Lepas tapow Big Apple... mulalah acara rasmi.... iaitu bergambar.............


My Wife.....


Cik Yaya......



My Wife & Cik Yaya............


My Wife & My Power Rangers.... (Amir merajuk xnak bergambar sbb nak mkn Big Apple)

Sessi Ehem-ehem.....




Gambar my wife ngan bapak ikannyer........ hahahahahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan