Isnin, 21 Februari 2011

Aku Lupeeee????

Aku lupeeeee............. Makin teruk ingatan aku sekarang......... maklumlah umur dah makin meningkat makin banyak lak perkara yang aku lupa.......... satu perkara yang aku nak luahkan kat sini yang ......... Aku lupa yang aku ade blog... hahahah. Lama betul x ber'blog' nih........

Sebenarnya bukan aku lupa sgt cuma ke'BIZI'an yang melanda aku sejak akhir2 nih membuatkan aku lupa pasal blog aku (alasan la tu).......... Mcm2 perkara yang berlaku awal tahun yg buat aku betul2 bz, Bz pasal ape pun aku x tahu.... yang aku tahu aku bz skit sejak akhir2 nih.........

Tak pe sempena tajuk nih aku aku upload satu video dari dr Nazmi Raja lawak.... ( ni pun aku lupa raja lawak 5 dah start dan masuk minggu ke 7 dah pun)


(creadit ti maliki80 - sbb aku cilok video dia dr youtube - im sorii)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan